Представители на морски организации във Варна гонят политическа кариера

Никому неизвестната партия „Движение експерти за регионите” е издигнала дисциплинарно уволнения екс-директор на ДМА – Варна и настоящ председател на Българска Морска Камара к.д.п. Богдан Богданов, за кандидат общински съветник. Това видя случайно репортер на maritime.port.bg. Сред редиците на „либералното“ движение са и други лица от морската индустрия във Варна.

Пред maritime.port.bg минувачи коментираха, че никога не са чували за подобна формация.

Стела Мирчева (30г.): „Смешници са всички. Куцо, кьораво и сакато се напъва за политическите дивиденти, не съм чувала за тази партия, няма и да гласувам на изборите”.

Иглика Николова (53г.): „Не съм чувала за тази партия”.

Петър Тончев (22г.): „Цяла Варна е с политически лозунги. Тези старчоци на този билборд ми приличат на комунистическа номенклатура”.

Сред „морските“ кандидати на движението са и о.р. кап. I ранг Михаил Димитров Йонов, гл. мех. Христо Михайлов Антонов и инж. Пламен Неофитов Динчев.

Според страницата на движението к.д.п. Богданов е „заемал е длъжността Изпълнителен директор на Дирекция „Морска администрация” – Варна“ В момента е собственик на частна фирма в областта на корабоплаването„. Като странен пропуск може да се определи липсата на информация, че к.д.п. Богданов в момента е председател на Българска Морска Камара – сдружението, което се опитва да се наложи като основен медиатор в отношенията между държавата и морската индустрия.

Председателят на БАМК к.д.п. Димитър Димитров е издигнат от коалиция „Да за Варна“. Той е на второ място в листата за общински съветници на коалицията с кандидат-кмет Антон Луков. Утре коалицията ще проведе среща с представители на морския бизнес в „Дом на моряка“ от 14:00ч.

maritime.port.bg – България

Последни новини

Последни новини

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Силният конкурентен натиск от частните пристанища, слабата зърнена реколта и пандемията от COVID-19 са сред причините за намаляване товарооборота на държавния пристанищен оператор