V.Ships: Българските моряци в Пакистан не са заложници

Няма български моряци заложници в Пакистан. Това казаха пред Maritime.bg от базираното в Бургас подразделение на международната компания V.Ship. Коментарът е по повод появила се информация, че 10 български моряци са заложници в страната.

Корабът е трябвало да бъде нарязан за скрап на корабното режище. Заради комуникационна грешка, капитанът е изкарал кораба на брега два дни преди сделката”, каза пред Maritime.bg управителят на V.Ship, Милен Тодоров.

По думите му на плавателния съд има вода и храна, а моряците ще се завърнат в родината до два дни.

Утре ще бъде сключена сделката за нарязване на кораба, просто са го изкарали по-рано”, каза още той.

Освен капитана – Иван Чолаков, на борда на кораба има още няколко българи, уточниха от V.Ship.

Кораб OSTSEE MERCHANT е трябвало да бъде изведен на корабното режище в Карачи утре. Сделката за нарязването ще бъде сключена утре, а след това членовете от екипажа ще бъдат настанени в хотел. В момента екипажът се намира на плавателния съд. Лично капитанът е информирал бургаския офис на V.Ships, че на борда има провизии.

„Няма никакво място за притеснение, няма никакви заложници„, каза още Милен Тодоров.

Междувременно бригади от режището са започнали да нарязват носовата част на построения през 1985г. бълкер.  Корабът е плавал под флага на Маршаловите острови, а според данни на международните регистри ще бъде продаден срещу 410 щ. долара на тон метален скрап.  Корабът е с дедуейт 64887 t, дълъг е 225 m и има широчина 32 m.

Maritime.bg – България

Последни новини

Последни новини

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Силният конкурентен натиск от частните пристанища, слабата зърнена реколта и пандемията от COVID-19 са сред причините за намаляване товарооборота на държавния пристанищен оператор