С нов уеб продукт пристанище Ротердам ще налага своята марка. Това стана ясно от думите на новия председател на борда на директорите на Deltalinqs, Стивън Лак.
“Променете вашата гледна точка” цели подобряване позиционирането на бранда “Пристанище Ротердам” в световен мащаб, съобщават в прессъобещение до Maritime.bg от порта.
Стартът на кампанията е обявен на галавечеря на служителите на порта. “Това е първи път, в който ще опитаме да заздравим позициите си като бранд, марка, визия и мисия”, казва изпълнителният директор на порта Ханс Смит. По думите му пристанището ще остане най-голямото и най-натовареното в Европа заради разположението и дълбочините.
“Но все пак ние имаме нужда от добра история”, коментира той. За първи път е изготвена изключително сложна маркетингова стратегия, която включва всички компании работещи в порта.
Maritime.bg – Любопитно