Две нови машини приеха на служба в Пристанище Варна – Запад

LJUNGBY L9 е челен кофачен товарач от най-висок клас. Машината е изключително производителна, комфортна и надеждна. Позволява обработка на всякакъв вид товари при различни климатични и теренни условия. При създаването на товарача са използвани най-новите технологии, които допълват надеждността и лекотата при работа и обслужване. Всички детайли са прецизно проектирани с компютър, което минимизира броя на заварките, тествани при работни условия. Компютри са вградени и в самата машина като по този начин позволяват оптимизиран електронен контрол на компонентите, включително намаляват разхода на гориво и предоставят подробна информация за експлоатацията на машината. При изработката на товарача са вложени първокачествени компоненти.
LJUNGBY L9 е челен кофачен товарач от най-висок клас. Машината е изключително производителна, комфортна и надеждна. Позволява обработка на всякакъв вид товари при различни климатични и теренни условия. При създаването на товарача са използвани най-новите технологии, които допълват надеждността и лекотата при работа и обслужване. Всички детайли са прецизно проектирани с компютър, което минимизира броя на заварките, тествани при работни условия. Компютри са вградени и в самата машина като по този начин позволяват оптимизиран електронен контрол на компонентите, включително намаляват разхода на гориво и предоставят подробна информация за експлоатацията на машината. При изработката на товарача са вложени първокачествени компоненти.

Два нови кафачни товарача LJUNGBY L9 приеха на служба в Пристанище Варна – Запад. Това съобщиха пред Maritime.bg от пристанището. Освен това двете нови машини могат да работят и като вилкови повдигачи. Едновременно с това могат да се използват като тилова и като трюмна техника.

”Нуждата от покупката на новите машини е свързана с увеличения обем насипни товари, които Пристанище Варна обработи през изминалата година и очакванията ни за настоящата”, коментира пред Maritime.bg изпълнителният директор на порта доц. Божидар Чапаров. Той лично е имал възможност да посети завода в Швеция, където са произведени двете машини. Едновременно с това се е запознал с добрите практики, част от които могат да бъдат приложени от дружеството с цел повишена удовлетвореност на клиентите на порта.

”Впечатлен съм от отношението към собствеността, което имат работниците и служителите там. Това, върху което все още трябва много да се работи в България”, коментира още шефа на порта.
Това не са първите машини, произведени от Ljungby Maskin (Швеция), които пристанището закупува. През 2012 г. на служба в порта са приети две еднотипни машини, които доказват отличните си качества.


Maritime.bg – Курс

Последни новини

Последни новини

Доц. Виолин Райков: Засилва се миграцията на средиземноморски видове по нашето крайбрежие

Динамиката на морското биоразнообразие, която непрекъснато се засилва с климатичните промени, определи темата на нашия разговор с доц., д-р Виолин Райков от Института по

Гвоздейков: Българските морски пристанища могат да се превърнат в портали, концентриращи значителна част от търговските потоци през региона

Осигуряването на бърза и ефективна свързаност между Азия и Европа през българските пристанища е сред приоритетите на правителството. Това заяви министърът на транспорта и