Mitsui O.S.K. Lines (MOL) поръча четири контейнеровоза с капацитет 20 150 TEU. Това ще бъдат най-големите строени до сега кораби от този тип, а строителството им е поверено на Samsung Heavy Industries.
MOL съобщи още, че е подписан дългосрочен чартър за още два кораба, със същия капацитет, с компания Shoei Kisen Kaisha, които ще бъдат построени в корабостроителница Imabari, Япония.
Съдовете ще бъдат с дължина 400 метра, при широчина 58,8 метра и газене от 16 метра. Всеки кораб ще разполага с двигател MAN B&W G96ME. Тези двигатели са с начална подготовка за преминаване на LNG при бъдеща реконструкция на съдовете. Компанията съобщи още, че корабите ще обслужват линии между Азия и Европа.
Maritime.bg – Свят