Ново обединение между контейнерни превозвачи бе създадено между фирмите Hanjin Shipping, Hyundai Merchant Marine (HMM) и Yang Ming Marine Transportation Corp.
Това е пореден ход за консолидиране в сектора, след като двата най-големи играча на пазара – Maersk и MSC, сключиха подобно споразумение.
От 11 юли компаниите ще стартират обслужване на нова линия между Азия – Северна, Централа и Южна Америка. Групата ще бъде обозначена с имената WLX (West Latin Express) и SA2 (South America Loop 2).
Първоначално в новото обединение ще влязат 10 контейнеровоза с капацитет от 4,500 до 5,500 TEU. Седмична ще бъде регулярността на посещенията в общо 10 терминала.
Партньорите в новото обединение от Южна Корея и Тайван, очакват общите им усилия да подобрят значително предлаганите от тях услуги.
Maritime.bg припомня, че обединението между MAERSK и MSC е в пъти по-голямо от това на азиатските фирми, в него са включени 185 кораба с общ капацитет 2,7 млн. TEU по 22 линии в 77 пристанища.
[box style=“3″]
Още по темата:
P3 загина, да живее M2
[/box]
Maritime.bg – Свят