GL ще наблюдава проектирането на концептуален контейнеровоз задвижван с LNG


LNG като корабно гориво вече се доказа като алтернатива за морските превози на къси разстояния, но какво може да се каже за основните двигатели на световната търговия – контейнеровозите? За изследване и развитие на решения за големи контейнеровози задвижвани с LNG, класификационната организация Germanischer Lloyd (GL) и IHI Marine United Inc (IHIMU) подписаха споразумение за изготвяне на съвместен проект.

Двете организации ще работят по проект за концепция на контейнеровоз с капацитет 13,000 ТEU, задвижван от втечнен природен газ.

IHIMU споделя разбирането на GL, че LNG ще бъде ключова технология за справяне с предизвикателствата пред морската индустрия за намаляване на изхвърляните вредни емисии„, коментира Пиер Сейм, вицепрезидент в GL.

През 2010г. IHIMU представи за първи път концепцията за еко-контейнеровоз. Проектът eFuture 13000C бе наблюдаван от GL. По силата на новото споразумение, работата ще се фокусира върху системата за задвижване. IHIMU ще проектира ключовите структури под надзора на GL, като основна задача пред класификационната организация е да оцени нивото на безопасност на системата за приемане на газ на борда.

maritime.port.bg – Морски технологии

Последни новини

Последни новини

Браншът: Трябва да паднат нормативните пречки пред иновациите в аквакултурите

Над 20 - 30 млн. лева са заделени за аквакултурите през новия програмен период и за тяхното ефективно усвояване са нужни съвременни технологични решения, заяви пред Maritime.bg

Бреговата охрана на САЩ потвърди за инцидент на кораб с български моряци

От окръжния команден център в Сан Франциско на Бреговата охрана (БО) на САЩ потвърдиха в телефонен разговор пред Maritime.bg за инцидент и предстояща медицинска евакуация на