GL ще наблюдава проектирането на концептуален контейнеровоз задвижван с LNG


LNG като корабно гориво вече се доказа като алтернатива за морските превози на къси разстояния, но какво може да се каже за основните двигатели на световната търговия – контейнеровозите? За изследване и развитие на решения за големи контейнеровози задвижвани с LNG, класификационната организация Germanischer Lloyd (GL) и IHI Marine United Inc (IHIMU) подписаха споразумение за изготвяне на съвместен проект.

Двете организации ще работят по проект за концепция на контейнеровоз с капацитет 13,000 ТEU, задвижван от втечнен природен газ.

IHIMU споделя разбирането на GL, че LNG ще бъде ключова технология за справяне с предизвикателствата пред морската индустрия за намаляване на изхвърляните вредни емисии„, коментира Пиер Сейм, вицепрезидент в GL.

През 2010г. IHIMU представи за първи път концепцията за еко-контейнеровоз. Проектът eFuture 13000C бе наблюдаван от GL. По силата на новото споразумение, работата ще се фокусира върху системата за задвижване. IHIMU ще проектира ключовите структури под надзора на GL, като основна задача пред класификационната организация е да оцени нивото на безопасност на системата за приемане на газ на борда.

maritime.port.bg – Морски технологии

Последни новини

Последни новини

Намалял е броят на инцидентите в морската индустрия за последното десетилетие

Новите дигитални системи и подобрените технологии при строителството на плавателни съдове, строгият регулаторен надзор и подобрената култура на безопасност са допринесли за

Най-четени през месеца

Имейл абонамент
Имейл абонамент
Получавайте новините на Maritime.bg директно и във Вашата електронна поща!
Винаги може да спрете Вашия имейл абонамент