През турските корабни режища са добити 653 хил. тона метали за 2011г.


През 2011г. в Турция тонажните добиви от рязане на кораби са достигнали до 653 000 тона. Това съобщи турската асоциация за корабно рециклиране Gemisander, информира специализираното издание Скрап.бг. През 2010г. са били усвоени 423 хил. тона метал, а година по-рано 298 хил. тона.

През изминалата година за скрап са нарязани 341 кораба. От тях 46 кораба са били на гръцки корабособственици, които се превръща в основен доставчик на кораби за турската индустрия. Освен стратегическото разположение на Турция, част от гръцките корабособственици бяха тежко ударени от икономическата криза и единствен вариант за спасение бе предаването на кораби за рециклиране.

През годината най-добри резултати от всички режища в Турция са отчели в режището Алиага, на Егейското крайбрежие на страната.

maritime.port.bg – Свят

Последни новини

Последни новини

България не е създала и координационен център за смяна на екипажи по време на пандемията

България е сред страните, които все още не са обявили моряците за ключови работници. Базираната в София Изпълнителна агенция "Морска администрация" се е активирала едва дни

Курсанти от НВУ посетиха ВМС

На 12 май 2021 година курсантите-випускници от НВУ ”Васил Левски” бяха на работно посещение във формированията на Флотилия бойни и спомагателни кораби, дислоцирани в Пункт за

Високо ниво на безопасност и сигурност на корабоплаването у нас гарантира разширяването на обхвата на VTMIS системата

Още по-високо ниво на безопасност и сигурност на корабоплаването при посещение на корабите в българските морски пристанища е постигнато благодарение на разширяването на

Морска администрация „проспа“ четири месеца за обявяване на моряците за ключови работници

На 29 март 2021 г. ИА „Морска администрация“ е предприела необходимите действия в рамките на своите правомощия, като уведоми Министерството на транспорта, информационните

К.д.п. Димитър Димитров: Разчитаме на ЕК да спре пиратските нападения в Гвинейския залив

ЕС се насочва към проекти през Международната морска организация (IMO), които да засилят контрола по бреговата ивица на Гвинейския залив. Това се казва в получения отговор на