CECON EXCELLENCE изплава, предстои провлачването му до „Булярд“

img_7682Малко след 14:00 ч. 130-метровият корпус на CECON EXCELLENCE изплава, след затопяване на тежковоза  TRANSSHELF във водите на Варненския залив.

Предстои провлачване на корпуса до корабостроителния завод „Булярд корабостроителна индустрия“.  Четири влекача осигуряват операцията – SANMAR XII, GOLDEN BLESSED, SANMAR XIV и SANMAR XIII.

Специализираният съд , който ще влезе в българската корабостроителница, трябва да бъде напълно завършен през втората половина на годината. Той е строен в корабостроителница на река Сейнт Лорънс и е последно поколение от своя клас. Съдът е с дължина 130 m, широчина 28 m, газене 8,2 m и дедуейт 12411 t. Корабът ще бъде предаден на Cecon Contracting – специализирано дружество, предоставящо проектен мениджмънт и инженеринг за офшорната индустрия.

Снимки вижте по-долу.

Първи снимки от операцията с тежковоза Transshelf във Варненския залив (видео)

Започна операцията с тежковоза Transshelf във Варненския залив (видео)

Тече подготовка за операцията с тежковоза Transshelf във Варненския залив (видео)

|  Уникална операция във Варненския залив – тежковоз превозва кораб до „Булярд корабостроителна индустрия“ (видео)

img_7682 img_7681 img_7680 img_7679

img_7683 img_7684 img_7686 img_7687
Maritime.bg – Курс

Последни новини

Последни новини

Доц. Виолин Райков: Засилва се миграцията на средиземноморски видове по нашето крайбрежие

Динамиката на морското биоразнообразие, която непрекъснато се засилва с климатичните промени, определи темата на нашия разговор с доц., д-р Виолин Райков от Института по

Гвоздейков: Българските морски пристанища могат да се превърнат в портали, концентриращи значителна част от търговските потоци през региона

Осигуряването на бърза и ефективна свързаност между Азия и Европа през българските пристанища е сред приоритетите на правителството. Това заяви министърът на транспорта и