Няма да има обединение между CMA CGM и Hapag-Lloyd

Сливането между френската CMA CGM и немската Hapag-Lloyd няма да се случи. Това потвърди окончателно изпълнителният директор на френския гигант Радолф Сааде, цитиран от Ройтерс по време на церемонията по приемане на най-новия гигант на французите.

Вчера CMA CGM прие най-новия си флагман – контейнеровозът CMA CGM ANTOINE DE SAINT EXUPERY с капацитет 20 600 TEU.

В същото време Сааде потвърди, че компанията продължава да проучва пазара за евентуални придобивания.

„Засега сливането с Hapag-Lloyd не е на дневен ред“, заяви директорът на CMA CGM.

По информация на Ройтерс, германският конкурент на най-големия френски контейнерен превозвач е отказал офертата.

През юли стана ясно, че двете компании водят преговори за сливане. Още тогава анализаторите на Drewry отсякоха, че обединението е малко вероятно и по-скоро няма да бъде допуснато от антимонополните органи.

Наскоро французите купиха от Maersk Line бразилската компания Mercosul line. Това стана непосредствено преди поглъщането на Hamburg Sud от Maersk Line.

Още по темата „Сливания и придобивания в морската индустрия“: 

Шефът на Hapag-Lloyd: Сливания ще доведат до изчезване на 9 от големите контейнерни превозвачи

Норвежка корпорация придоби морския бизнес на Rolls-Royce

Hapag-Lloyd и UASC се сливат

4 млрд. долара плаща Maersk Line за Hamburg Sud

В САЩ разследват картел между контейнерни превозвачи

Cosco и China Shipping се обединяват

Titan Salvage и Svitzer вероятно ще се обединят

Последни новини

Последни новини

По света и у нас

САЩ продава торпеда на Тайван

Малко след полагането на клетва на президента на Тайван Цай Ингвен , правителството на САЩ обяви одобрение на нова сделка за доставка на оръжие за Тайпе. Ще бъдат доставени

ДАР ще следи за хибридни атаки

Депутатите разшириха правомощията на Държавна агенция „Разузнаване“ (ДАР). Промените в закона предвиждат разузнаването да следи за „хибридните атаки и асиметричните рискове

По света и у нас