Тодор Батков: До месеци ще има развитие с пристанището край Белослав

В пристанището ще се обработват зърнени товари, контейнери, както и генерални товари. Портът е разположен в северната част на Канал №2, който свързва Варненското и Белославското езеро, на около 16 км от Варна.

0
Пристанището на „Логистичен център – Варна“ ЕАД, графично изображение: ЛЦВ

В момента полагаме всички усилия за стартиране на проекта „Логистичен център – Варна“. Това каза пред Maritime.bg адвокатът-предприемач Тодор Батков, който е едноличен собственик на дружеството.

До месеци ще има развитие, подчерта още той.

Тодор Батков, снимка: „Мениджър“

В основата на проекта лежи изграждането на пристанище, финансирано с частни средства, което ще обогати националната пристанищна инфраструктура и ще въведе съвременните европейски пристанищни критерии и норми. Това ще подобри конкурентните възможности на българския пристанищен сектор в интерес на пристанищните потребители и клиенти и ще защити обществения интерес, сочи справка на Maritime.bg в официалния сайт на Логистичен център – Варна.

В пристанището ще се обработват зърнени товари, контейнери, както и генерални товари. Портът е разположен в северната част на Канал №2, който свързва Варненското и Белославското езеро, на около 16 км от Варна.

Адвокатът потвърди информацията на Maritime.bg, че е финансирал фирма „Илиин Марин“, която опитва да пробие на пазара. Той обаче допълни, че не участва в нейното оперативно управление. Батков заяви, че компанията се е фокусирала единствено в оперирането на кораби за насипни товари.

Според сайта на пристанището, което изгражда юристът, то ще разполага със силозно стопанство с общ капацитет 105 000 м3 зърно, склад за контейнери – 4200 TEU пълни и около 750 TEU празни контейнерни слотове, открит склад за генерален товар – 23 000 м2, покрита контейнерна сточна гара – 4 500 м2, както и наличен потенциал за изграждане на още 7 000 м2 покрити плоски складове.

| Още по темата: Тодор Батков финансира най-новия български корабособственик, опитващ да пробие в шипинга

Вижте още

Коментирайте

error: Защитено съдържание! Ако желаете да копирате този материал, се свържете с нас на адрес: news@maritime.bg