Азиатски рекорд: На 13 февруари са поръчани 13 кораба на стойност над 1.5 млрд. долара


Южнокорейскaта корабостроителница Hyundai Heavy Industries (HHI) и китайската STX Offshore & Shipbuilding поставиха първи рекорд за годината с получаването на 13 поръчки за строеж на нови кораби, в един ден. Всички договори са подписани на 13 февруари.

HHI е получила поръчки за 4 газовоза и една плаваща база за регазификация на втечнен природен газ (FSRU), на стойност 1,1 млрд. щ. долара. Всички газовози са поръчани от европейски корабособственици. Съдовете трябва да бъдат предадени през втората половина на 2014г. и в началото на 2015г. Те са оборудвани с нов тип двигатели използващи два вида гориво.

Корабособственици от Европа в същия ден са поръчали 8 съда на STX Offshore & Shipbuilding. Поръчките са на стойност 607 млн. щ. долара и включват строеж на 2 газовоза и 6 танкера.

Maritime.bg – Свят

Последни новини

Последни новини

България не е създала и координационен център за смяна на екипажи по време на пандемията

България е сред страните, които все още не са обявили моряците за ключови работници. Базираната в София Изпълнителна агенция "Морска администрация" се е активирала едва дни

Курсанти от НВУ посетиха ВМС

На 12 май 2021 година курсантите-випускници от НВУ ”Васил Левски” бяха на работно посещение във формированията на Флотилия бойни и спомагателни кораби, дислоцирани в Пункт за

Високо ниво на безопасност и сигурност на корабоплаването у нас гарантира разширяването на обхвата на VTMIS системата

Още по-високо ниво на безопасност и сигурност на корабоплаването при посещение на корабите в българските морски пристанища е постигнато благодарение на разширяването на

Морска администрация „проспа“ четири месеца за обявяване на моряците за ключови работници

На 29 март 2021 г. ИА „Морска администрация“ е предприела необходимите действия в рамките на своите правомощия, като уведоми Министерството на транспорта, информационните

К.д.п. Димитър Димитров: Разчитаме на ЕК да спре пиратските нападения в Гвинейския залив

ЕС се насочва към проекти през Международната морска организация (IMO), които да засилят контрола по бреговата ивица на Гвинейския залив. Това се казва в получения отговор на