Как да се справим с авиокомпаниите при закъснения и отменени полети?

Полетът ви отново закъснява с повече от 3 часа или е отменен в последната минута. Висите цяла вечност на летището и пропускате важна среща, връзка с друг полет, изпускате качването на кораба си, трябва да чакате нов полет или да летите до друго място, което понякога отнема дни и седмици нерви.

Това е познат сценарий за всеки моряк или често пътуващ със самолет човек, но според проучванията едва 5% от потърпевшите знаят как да потърсят правата си в подобен случай.

Авиокомпаниите използват всякакви методи, за да избегнат отговорността от причинените неудобства, като разчитат на недостатъчната информираност на клиентите си и на дългата, неприятна и тромава процедура по взимане на обезщетението. Ето защо много от хората се отказват да търсят дължимите си компенсации. Но вече има лесно решение на този сериозен проблем, засягащ хиляди пътници всеки ден.

Къде можем да потърсим адекватна професионална помощ?

Аероиск е една от водещите консултанткси агенции в България. Нейната основна дейност е съдействие на потърпевшите пътници при получаване на обезщетения до 600 евро при проблемни полети.

Аероиск е българска компания, създадена от млади и амбициозни специалисти и юристи с опит в сферата на авиацията, които адекватно и аргументирано могат да защитят правата на пътниците пред авиокомпанията, а при необходимост –  по административен или съдебен път. Всяка консултация и предварителна проверка на конкретен случай от Аероиск е безплатна. Компанията получава възнаграждение за услугите само в случаите на успешно изплащане на обезщетение от авиокомпанията.

Важно е да се знае, че при неуспешно осигуряване на компенсация –  клиентите не заплащат нищо. 

Кога авиокомпаниите ни дължат обезщетение?

Авиокомпаниите дължат обезщетение на своите клиенти в следните случаи:

– при отмяна на полет;

– при закъснение повече от 3 часа;

– при пропусната връзка;

– при отказан достъп на борда поради овърбукинг – в случаите, в които авиокомпанията е продала повече билети от местата в самолета.

Регламентът се прилага за абсолютно всички полети, излитащи от летище в ЕС  и за полети, които кацат в ЕС, изпълнявани от европейска авиокомпания. Размерът на обезщетението се определя от дължината на маршрута.

Каква е процедурата?

За да получите помощ при проблемен полет е необходимо единствено да регистрирате иска си бързо и лесно през интеренет платформата на компанията: https://aeroisk.bg/. Задължението на Аероуск е да осигурят изплащането на дължимите обезщетения от страна на превозвачите.

Екипът на Аероиск проверява всеки отделен случай, свързва се с пътниците и им предоставя становище по всеки техен казус, както и полезна информация за правата им за бъдещи проблемни полети.

По този начин бързо и лесно можете да защитие правата си и да получите полагаемата компенсация за причинените неудобства при вашето следващо проблемно пътуване със самолет.

Можете да се свържете с тях през онлайн платформата https://aeroisk.bg/, чрез лично съобщение във фейсбук страницата на компанията или като ги постетите на място в офиса им в град Варна, ул. „Д-р Пискюлиев“ 94.

Контакт:  052 58 04 99 (-98 и -97) или във Viber – 0877 63 88 01.

Вижте още
error: Защитено съдържание! Ако желаете да копирате този материал, се свържете с нас на адрес: news@maritime.bg