Запознати ли сме с правата си в случаите на проблеми с полета?

Съвременният начин на живот включва непрекъсната динамика и движение. С напредването на технологиите и промените през годините все повече професии налагат редовното пътуване извън страната, а конкуренцията между авиокомпаниите прави възможно посещението на различни и интересни места. Случаите на закъснели или отменени в последния момент полети отдавна не могат да се нарекат изключение.

Независимо дали пътувате по работа или отивате на дългоочаквана почивка, закъснението или отмяната на полета може да ви причини редица неудобства и проблеми. Безкрайното чакане на летището също е сериозен допълнителен тест за вашите нерви.

Знаем ли какви са нашите права при случай на проблемен полет?

Проучванията показват, че гражданите масово нямат представа от това какви са техните права по време на пътуване.

Авиокомпаниите често разчитат на липсата на информираност на своие пътници, с което успяват да се измъкнат от отговорност и да избегнат изплащането на дължимите обезщетения. Според статистиките – по-малко от 5 процена от хората знаят какви точно са техните права и как да ги защитят, а голям процент от потърпевшите се отказват да търсят полагаемета парина компенсация, заради дългата и неясна процедура по подаване на иск.

Къде можем да потърсим професионална помощ?

Ако имате проблем с полета и не знаете как да процедирате, можете да се обърнете за съдействие към компаниите, специализирани в професионалната защита на правата на пътуващите с въздушен транспорт като Аероиск.

Аероиск е една от водещите консултанткси агенции в България, чиято основна дейност е съдействие на пътуващите при получаване на обезщетения до 600 евро при проблемни полети от авиокомпанията по административен или съдебен път. Аероиск се ангажира със запознаваенто на клиентите си с техните права, като всяка консултация и предварителна проверка на конкретен случай е безплатна. Компанията получава възнаграждение за услугите само в случаите на успешно изплащане на обезщетение от авиокомпанията.

Как можем да получим помощ от Аероиск?

Всичко, което трябва да направите е да регистрирате своя иск бързо и лесно в сайта на Аероиск: https://aeroisk.bg/. Екипът на компанията има грижата да првери всеки случай, да се свърже с клиентите и да им предостави  становище по всеки казус.  

Можете да се свържете с Аероиск през онлайн платформата https://aeroisk.bg/, чрез лично съобщение във фейсбук страницата на компанията или като ги постетите на място в офиса им в град Варна, ул. „Д-р Пискюлиев“ 94.

Контакт:  052 58 04 99 (-98 и -97) или във Viber – 0877 63 88 01.

Източник Платена публикация

Вижте още
error: Защитено съдържание! Ако желаете да копирате този материал, се свържете с нас на адрес: news@maritime.bg