В Пристанище Ротердам тестват терминален влекач, задвижван с водород

14,4 килограма водород са достатъчни за целодневната работа на първия терминален влекач в Пристанище Ротердам, който се задвижва с подобно гориво, съобщиха пред Maritime.bg от пресслужбата на разработчика „Zepp Solutions“, който реализира проекта съвместно с „Terberg“.

В момента се извършва тестване на влекача, носещ името YT203-H2. Машината е базирана на вече успешно внедрен в пристанището изцяло електрически влекач със същите характеристики. От „Zepp Solutions“ коментират, че електрическата версия вече е в серийно производство.

Задвижваната с водород машина YT203-H2 в момента работи в терминал United Waalhaven в Ротердам. Влекачът е снабден с четири резервоара под налягане от 350 бара.

„Машината има е същата или по-голяма мощност от сегашните терминални терминални влекачи, но с нулеви емисии и шум при работа от двигателите с вътрешно горене“, коментира от „Zepp Solutions“.

Вижте още:

Последни новини

Последни новини

Доставяме високоспециализирани средства за отстраняване на експлоатационни и аварийни замърсявания

Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ) е в процес на доставка на съоръжения за приемане на отпадъци – резултат от корабоплавателната дейност, както и на