Никой не ползва онлайн услугите на ИАМА, всички се редят на опашки в студа и пандемията

Само един моряк се е възползвал от предоставяните електронни услуги от ИА „Морска администрация“ във варненската й дирекция. Никой пък не е изпратил документите си по куриер или по пощата до най-натоварената дирекция на агенцията. Това идва на фона на изразено недоволство от моряци в социалните мрежи, че се струпват опашки пред ДМА – Варна и се чака с часове.

Репортер на Maritime.bg зададе въпроси на моряци, които днес бяха избрали да престоят пред дирекцията в дъждовния за Варна ден, вместо да подадат заявления за услуги онлайн.

Те обясняваха поведението си,

на фона на върлуващата пандемия, или с незнание или с причини като – „пращането по куриер и пощата струва пари“, „трябва електронен подпис за онлайн услугите“.

Вижте още тук:

Външно съдържание и реклама

Последни новини

Последни новини

Кап. Христо Христов: Моята нептунова поща още намира получатели по света

Какво го е накарало да използва нептуновата поща, за да хвърли в океана близо 60 стъклени шишета с писма и как  24 години по-късно  му се обаждат чак от Южна Африка, разказва