Поне четирима искат поста генерален директор на Пристанищна инфраструктура

Четирима бивши генерални директори на ДП „Пристанищна инфраструктура“ участват в обявения конкурс за същата позиция. Това съобщават източници на Maritime.bg в Министерството на транспорта. Припомняме, че през миналия месец служебният транспортен министър Георги Тодоров освободи досегашния си колега в борда и генерален директор Ангел Забуртов. Транспортното ведомство все още не е обявило списъка с кандидатите.

Вижте по-долу известните към момента кандидати.

Какво се случва в пристанищата и управляващото инфраструктурата им предприятие, всичко по темата до момента:

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Проверяват проекта за удълбочаване на каналите във Варна

Министър Георги Тодоров освободи член на борда на „Пристанище Варна“

Естакадата в Шабла, а не удълбочаването за 400 млн., е причина за рокадата в ДППИ

Реквизиция на пристанищата

Транспортният министър Георги Тодоров вкарва кадър на ГЕРБ в борда на ДППИ?

Как служебният министър на транспорта (не) освободи шефа на ДППИ

Избирателна гилотина в транспортното министерство

Транспортният министър освободи шефа на ДП „Пристанищна инфраструктура“

Министър Тодоров: Няма да има съкращения в Пристанище Варна

Кандидатите за генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“, според източници на Maritime.bg в МТИТС.


Ангел ЗАБУРТОВ

Ангел ЗАБУРТОВ| Снимка: ДППИ, архив, Maritime.bg

Ангел Забуртов е роден в гр. Смолян, където завършва Математическата гимназия. Продължава образованието си в Техническия университет във Варна, а в Икономическия университет придобива следдипломна квалификация в областта на банкирането и икономиката. По-късно специализира пристанищен мениджмънт в Сингапур и в САЩ, мениджмънт на контейнери терминали в Белгия и висш пристанищен мениджмънт във Франция. 

Професионалният му път включва мениджърски позиции в логистични компании в България и в САЩ.

През 2003 г. зaпoчвa paбoтa в ИA „Πpиcтaнищнa aдминиcтpaция“, ĸoятo пo-ĸъcнo ce тpaнcфopмиpa в HK „Πpиcтaнищa“ и нaĸpaя – в Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ). Минава през редица отговорни длъжности – директор на дирекция „Административно-правно и финансово-счетоводно обслужване“, главен секретар и заместник генерален директор, преди да заеме поста гeнepaлeн диpeĸтop нa ДΠΠИ през 2014 г.

Член e на ИК на Европейската организация на морските пристанища (ESPO) и е вицепрезидент на Асоциацията на черноморските и азовските пристанища (BASPA). Членува в редица международни организации, сред които Международната асоциация на пристанищата (IAPH), Международната асоциация на капитаните на пристанищата (IHMA) и др. 

Владее английски и руски език.


Петър СЕФЕРОВ

Петър СЕФЕРОВ | Снимка: Пристанище Варна, архив, Maritime.bg

Петър СЕФЕРОВ е роден в град Провадия. Завършва Висшето военноморско училище „Н. Й. Вапцаров“ по специалност „Радиолокация“. Има следдипломна квалификация по „Мениджмънт на водния транспорт“ в Икономически университет – Варна.

След завършването си започва работа в Пристанище Варна. През годините е работил в три различни отдела на порта.

През 2005 година е назначен за началник (изпълнителен директор) на Пристанище Балчик.

През същата година е назначен за генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“, длъжността изпълнява до 2009 година.

Две години по-късно става заместник-директор на „Варна-Изток“, а от 2014 г. е негов директор.

Година по-късно е назначен за изпълнителен директор на „Пристанище Варна“ ЕАД.


Георги ГЕНЧЕВ

Георги ГЕНЧЕВ | Снимка: ТУ – Варна, архив, Maritime.bg

Георги ГЕНЧЕВ е роден в гр. Варна. Завършва Висшето военноморско училище „Н. Й. Вапцаров“ със специалност „Корабоводене“, както и „Право“ във ВСУ „Черноризец Храбър“.

Генчев е преминал стратегически курс във Военната академия „Г. С. Раковски“.

Професионалният му път започва като офицер в българските Военноморски сили.

През 1997 г. постъпва в състава на „Параходство Български морски флот“, а три години по-късно е назначен за директор на дирекция „Човешки ресурси“.

През 2009 г. Генчев стана зам.-генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“, а година по-късно бе назначен за генерален директор на предприятието.

След напускане на поста, той управлява компания от морската индустрия, а до 2019 г. е експерт към Технически университет – Варна.


Евгени МОСКОВ

Евгени МОСКОВ | Снимка: архив, Морски вестник

Евгени МОСКОВ е роден в град Варна. Завършва Първа езикова гимназия и ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“ със специалност „Корабоводене“.

Има магистърска степен по управление на транспорта от ИУ – София, както и специализации по икономика от Университет в Делауеър.

Кариерата на Москов започва в „Параходство Български морски флот“, където през 1984 г. започва работа като помощник-капитан.
Заемал е длъжността началник „Морски операции“ в българския морски превозвач.

От 1991 г. заема различни длъжности в частни компании от морската индустрия.

Бил е началник отдел в „Пристанище Варна“ ЕАД, изпълнителен директор на „Пристанище Леспорт“ ЕАД.

От 2009 до 2010 Евгени Москов бе генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“, след което поема управлението на частна компания за разработване и реализиране на проекти в сферата на транспорта и пристанищата.


Какво се случва в пристанищата и управляващото инфраструктурата им предприятие, всичко по темата до момента:

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Проверяват проекта за удълбочаване на каналите във Варна

Министър Георги Тодоров освободи член на борда на „Пристанище Варна“

Естакадата в Шабла, а не удълбочаването за 400 млн., е причина за рокадата в ДППИ

Реквизиция на пристанищата

Транспортният министър Георги Тодоров вкарва кадър на ГЕРБ в борда на ДППИ?

Как служебният министър на транспорта (не) освободи шефа на ДППИ

Избирателна гилотина в транспортното министерство

Транспортният министър освободи шефа на ДП „Пристанищна инфраструктура“

Министър Тодоров: Няма да има съкращения в Пристанище Варна

Последни новини

„Зелени кранове“ в БМФ Порт Бургас

Проект за подобряване на нисковъглеродния мултимодален транспорт в пристанище Бургас чрез изграждане на нова инфраструктура за кейово място 28 е сред одобрените за финансиране от Механизма за свързване на Европа 2021-2027 в сектор
Прочетете

Още предмети от рисувано стъкло са открити при подводните разкопки край нос Чироза

В Археологически музей - Бургас ще бъдат представени резултатите от най-новите подводни археологически разкопки при нос Чироза, провели се в края на юни 2022 г. Сред откритите находки са богата колекция от цели стъклени предмети от
Прочетете

АППД започва самостоятелен драгаж край Белене

Изпълнителна агенция „Проучване и поддържане на река Дунав“ (ИАППД) започва самостоятелен драгаж с новозакупената техника в началото на месец юли. Това съобщи изпълнителният директор инж. Павлин Цонев по време на заключителната
Прочетете

Морска администрация предостави катер на Община Бяла за реакция при инциденти на море

Катер за търсене и спасяване в Черно море бе предоставен на Община Бяла от Морски спасително-координационен център към ИА „Морска администрация“- Варна. Специализираното плавателно средство ще служи за търсене и спасяване на лица
Прочетете

Бюрократични бариери спират европейските пари за сектор „Рибарство“ и го обричат на фалит

Бюрократични бариери спънаха подпомагането на сектор „Рибарство“ по ковид мерките, отпуснати с европейски регламент, продължават и сега силно да ощетяват бранша с парите за бизнеса в условията на тежка икономическа криза и редица фирми
Прочетете

Пътнически кораб удари айсберг край Аляска

Плаващият под флага на Бахамските острови пътнически кораб NORWEGIAN SUN (IMO: 9218131) е прекратил 9-дневен круиз, след като удря айсберг край бреговете на Аляска, съобщи телевизия ABC. Компанията-оператор на кораба потвърждава за
Прочетете

Кораб Azov Concord, който напусна Мариупол, пристигна в Турция

Корабът за генерални товари AZOV CONCORD (IMO: 9387748), който напусна пристанище Мариупол, пристигна в Зонгулдак, сочи справка на Maritime.bg. Съдът се контролира от турска компания. По думите на капитана на кораба Иван Бабенков
Прочетете

Турция започна строителството на подводница

Турската компания от отбранителната индустрия STM обяви начало на строителството на нова подводница, проектирана изцяло в страната. Експерти определят проекта STM500 като "исторически" за южната ни съседка, отбелязвайки, че новата
Прочетете

54 години Морска гара – Варна

Преди 54 години официално е открита Морска гара - Варна. Строителството на сградата е започнало през 1966 година и е завършено две години по-късно. Морска гара е определяна като уникално съоръжение за приемане потока пасажери. В
Прочетете

COSCO пусна блок-влак от пристанище Триест до Словакия

Нов железопътен маршрут от "Китайско-европейския сухопътен мост" започна работа този понеделник. Той се обслужва от китайската компания COSCO SHIPPING и е между италианското пристанище Триест и Велене, Словения, където се намира
Прочетете

Последни новини

Още предмети от рисувано стъкло са открити при подводните разкопки край нос Чироза

В Археологически музей - Бургас ще бъдат представени резултатите от най-новите подводни археологически разкопки при нос Чироза, провели се в края на юни 2022 г. Сред откритите

Морска администрация предостави катер на Община Бяла за реакция при инциденти на море

Катер за търсене и спасяване в Черно море бе предоставен на Община Бяла от Морски спасително-координационен център към ИА „Морска администрация“- Варна. Специализираното

Бюрократични бариери спират европейските пари за сектор „Рибарство“ и го обричат на фалит

Бюрократични бариери спънаха подпомагането на сектор „Рибарство“ по ковид мерките, отпуснати с европейски регламент, продължават и сега силно да ощетяват бранша с парите за

Най-четени през месеца

Имейл абонамент
Имейл абонамент
Получавайте новините на Maritime.bg директно и във Вашата електронна поща!
Винаги може да спрете Вашия имейл абонамент