Действията на Морска администрация в случая със заседналия кораб Vera SU са закъснели и неособено компетентни. Накрая може да се получи така, че турският корабособственик да осъди българската държава заради това, че спасява кораба и товара му. Това заяви пред Транспортал к.д.п. Христо Папукчиев, бивш член на звеното за разследване на морски произшествия към МТИТС
Така не се прави никъде по света. На практика морските калинки са подложили динена кора на новия министър, коментира капитанът.
При подобно събитие трябва да се състави Лойд‘с форм за съгласие за спасяване на имущество, обяснява той и добавя, че преди това капитанът трябва да е поискал спасителна операция.
Ако аз в момента направя подобно произшествие край чужд бряг, никой няма да ме чака със седмици и месеци. Особено ако застрашавам екологията, дебело подчертава к.д.п. Папукчиев.