MOL прие най-модерния танкер за превоз на метанол

Южнокорейската корабостроителница Hyundai Mipo Dockyard предаде на японската Mitsui O.S.K. Lines (MOL) нов кораб за превоз на метанол, съобщиха пред Maritime.bg от базираната в Токио компания.

CAPILANO SUN е задвижван от двигател, който може да работи на тежко корабно гориво и метанол. Съдът ще бъде чартиран от японската Hisafuku Kisen K.K. и канадската Waterfront Shipping.

MOL е най-големият оператор на кораби за превоз на метанол и към момента разполага с 18 съда от този тип. От 2016 година компанията разполага с плавателни съдове, задвижвани с метанол. В момента японският гигант оперира 4 от 13-те танкера за превоз на CH3OH в света, задвижвани с двигатели, способни да работят и с него.

Тези кораби, оборудвани с двигатели, които работят с два вида гориво, могат да намалят емисиите на серен оксид (SOx) с до 99%, праховите частици (PM) с до 95%, азотния оксид (NOx) с до 80% и въглероден диоксид (CO2) с до 15% в сравнение с плавателни съдове, използващи конвенционално гориво.

CAPILANO SUN е най-модерният кораб за превоз на метанол с ниски емисии, който използва усъвършенствана технология, която регулира температурата на горене чрез смесване на вода с метанолово гориво и може да изпълни изискванията на Tier III без скрубер, подчертават от MOL.

Характеристики на CAPILANO SUN

Дължина, максимална186.07m
Газене32.30m
DWT 49,999MT
ОператорMOL Tankship Management

Последни новини

Последни новини

Европейските корабособственици настояват за повече военни кораби в Гвинейския залив срещу пиратите

Ситуацията в Гвинейския залив е основен приоритет за европейската морска индустрия през последните години. Броят на пиратските инциденти и нивото на насилие предизвикват

Най-четени през месеца

Имейл абонамент
Имейл абонамент
Получавайте новините на Maritime.bg директно и във Вашата електронна поща!
Винаги може да спрете Вашия имейл абонамент