Тодор Батков: Удълбочаването е нужно за развитието на пристанищен комплекс Варна

Илюстративно изображение

Удълбочаването на каналите в пристанищен комплекс Варна е нужно за неговото развитие. Това заяви пред Maritime.bg адв. Тодор Батков, който развива проект за терминал в района на Канал 2, свързващ Варненското и Белославското езеро.

“Проектът за удълбочаване е необходим за развитието на нова пристанищна инфраструктура, както и за повишаване конкурентоспособността ни спрямо чужди пристанища”, заяви юристът.

Батков коментира, че зад проекта по удълбочаване не открива защита на интересите на конкретен пристанищен терминал или оператор. “Този проект носи положително икономическо въздействие за всички терминали в пристанищния комплекс на Варна”, заяви той.

“Очакваме промяна към добро”, каза Батков в отговор на въпрос за мнението му по повод новия екип в МТС.

Според сайта на терминала, който изгражда юристът, той ще разполага със силозно стопанство с общ капацитет 105 000 м3 зърно, склад за контейнери – 4200 TEU пълни и около 750 TEU празни контейнерни слотове, открит склад за генерален товар – 23 000 м2, покрита контейнерна сточна гара – 4 500 м2, както и наличен потенциал за изграждане на още 7 000 м2 покрити плоски складове.

Последни новини

Последни новини

Пристанищата на България ще бъдат блокирани, ако “Лукойл Нефтохим” спре работа

Възможното спиране на работата на най-голямата компания за нефтопреработване на Балканския полуостров - "ЛУКОЙЛ Нефтохим Бургас", ще доведе до блокиране на българските пристанища

Варна върху карта на Петрус Весконте от 1311 година – най-ранната оцеляла до наши дни морска карта

1. Петрус Весконте, „Карта на Централно и Източно Средиземноморие и Черно море“, 1311 г. Отсечка с Варна (varna). Държавен архив на Флоренция, Италия. Петрус Весконте (Petrus

Най-четени през месеца

Имейл абонамент
Имейл абонамент
Получавайте новините на Maritime.bg директно и във Вашата електронна поща!
Винаги може да спрете Вашия имейл абонамент