Питат Тотю Младенов за заплатите на моряците от кораба „Ина“


На парламентарен въпрос за неизплатените заплати на моряците от кораба „Ина“, ще отговаря министърът на труда и социалната политика Тотю Младенов, научи Maritime.bg.

Депутати ще искат от министъра обяснение какво е направила и какво ще направи държавата за защитата на шестимата българи, които повече от година не са получавали възнаграждения. Следствие на продължаващата сага моряците не могат да практикуват професията си и не генерират никакви приходи.

На връх годишнината от задържането на кораба „Ина“, изпратен по „държавна поръчка“ от корабовладелеца и „честен български офицер – подводничар“ Георги Мишков, моряците вероятно ще организират протест пред офисите и вилата му. Сумата, която той им дължи, по техните думи, вече надхвърля 130 000 щ. долара. В нея те не са включили и обезщетенията, които ще търсят по съдебен път от бившия подводничар за преживяното.

Maritime.bg припомня, че се очаква започване на делото на моряците в съседна Гърция. Междувременно, по информация на завлечени от Георги Мишков фирми, корабът „Ина“ е конфискуван в полза на държавата.

Maritime.bg – България

Последни новини

Последни новини

Роберт Радославов: „Рубишипс“ е сред най-успешни параходства в Европа

Роберт Радославов е роден в Русе преди 56 години.  Завършил е Техникума по речно корабостроене и корабоплаване TРКК Русе, ВНВМУ "Н.Вапцаров" Варна , СА "Д.Ценов" Свищов.   Има

Поне четирима искат поста генерален директор на Пристанищна инфраструктура

Четирима бивши генерални директори на ДП "Пристанищна инфраструктура" участват в обявения конкурс за същата позиция. Това съобщават източници на Maritime.bg в Министерството

За пореден път и без никакви доказателства: Израел хвърля обвинения срещу Иран за атака срещу кораб (обзор)

Реален и ефективен отговор срещу иранския терор. Това са обсъдили в телефонен разговор външният министър на Израел и държавния секретар на САЩ по повод инцидента, при който

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Силният конкурентен натиск от частните пристанища, слабата зърнена реколта и пандемията от COVID-19 са сред причините за намаляване товарооборота на държавния пристанищен оператор