Разширяват складовите площи в Пристанище Русе

Най-голямото пристанище в българския участък на река Дунав – „Русе – изток“, ще разшири складовите си площи.

Това каза началникът му Ивайло Башалов. Той обясни, че към момента има заети открити складови площи от 31 декара и то само със селскотопанска техника – комбайни, трактори и прикачени инвентари.“До края на август ще ги разширим с още четири декара, тъй като броят на машините, които фирмите държат на съхранение при нас, расте, обясни Башалов и допълни, че на ден се товарят и разтоварват около 30 тира със селскостопанска техника.

Средно на месец в пристанището се обработват около 60 плавателни съда. По думите на Башалов ниските води и появилите се прагове по реката създават проблеми на корабите, които не могат да стигнат до пристанището, където вода има.

„Фирмите обаче реагират бързо и превозват стоките си по суша. В пристанището се събират и двата вида сухопътен транспорт – шосеен и железопътен“, каза Башалов. /РусеИнфо

Maritime.bg – България / Дунав

Последни новини

Последни новини

Роберт Радославов: „Рубишипс“ е сред най-успешни параходства в Европа

Роберт Радославов е роден в Русе преди 56 години.  Завършил е Техникума по речно корабостроене и корабоплаване TРКК Русе, ВНВМУ "Н.Вапцаров" Варна , СА "Д.Ценов" Свищов.   Има

Поне четирима искат поста генерален директор на Пристанищна инфраструктура

Четирима бивши генерални директори на ДП "Пристанищна инфраструктура" участват в обявения конкурс за същата позиция. Това съобщават източници на Maritime.bg в Министерството

За пореден път и без никакви доказателства: Израел хвърля обвинения срещу Иран за атака срещу кораб (обзор)

Реален и ефективен отговор срещу иранския терор. Това са обсъдили в телефонен разговор външният министър на Израел и държавния секретар на САЩ по повод инцидента, при който

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Силният конкурентен натиск от частните пристанища, слабата зърнена реколта и пандемията от COVID-19 са сред причините за намаляване товарооборота на държавния пристанищен оператор