БНАКК организира семинар за високотехнологични лепила в корабостроенето

На 6 Октомври  / четвъртък /2011г., от 15.30 часа в зала “Graffit Gallery”, на „Хотел – галерия Грифит”, Българската национална асоциация по корабостроене и кораборемонт в партньорство с фирма „Mayer & Mayer” – Австрия и фирма „Майер и Майер” – България организират семинар на тема: „Представяне на високотехнологични и икономически рентабилни лепила и  системи за лепене в корабостроенето, кораборемонта, яхтостроенето и корабното машиностроене”.

Участие във форума, който ще протече под мотото „Процесът на лепене – вашето решение“, са потвърдили повече от 50 специалисти от Австрия и България като сред фирмите участнички  се открояват: „Булярд Корабостроителна индустрия” ЕАД; „Корабно машиностроене” АД – Варна; „Ула” ООД и други

В работата на семинара участие ще вземе и изпълнителният директор на Изпълнителна агенция „Морска администрация” к.д.п. инж. Сергей Църнаклийски.

В работен порядък специалистите от MAYER&MAYER Австрия и МАЙЕР И МАЙЕР България, Кристоф Майер  и Мариян Цолов, ще презентират различни видове инженерни и структурни лепила, както и последните новости в технологията на лепене на метали, пластмаса и композитни материали, системи за дозиране, практическо лепене на мостри и други.

Семинарът „Представяне на високотехнологични и икономически рентабилни лепила и  системи за лепене в корабостроенето, кораборемонта, яхтостроенето и корабното машиностроене”, организиран по инициатива на Българската национална асоциация по корабостроене и кораборемонт и в партньорство с фирма „Mayer & Mayer” – Австрия и фирма „Майер и Майер” – България  ще завърши в 18.00 часа с 5-та традиционна вечер – коктейл на членовете на Българскатa национална асоциация по корабостроене и кораборемонт.

maritime.port.bg – Морски технологии / Корабостроене

 

Последни новини

Последни новини

Силна конкуренция, слаба реколта и COVID-19: причините за спада на товарооборота в Пристанище Варна

Силният конкурентен натиск от частните пристанища, слабата зърнена реколта и пандемията от COVID-19 са сред причините за намаляване товарооборота на държавния пристанищен оператор